Rodi Motor Services adquireix AutoEquip

Per la seva banda, els antics propietaris d’AUTOEQUIP centraran a partir d’ara el seu negoci en la distribució majorista de pneumàtics Neumalia, en la seva marca pròpia de pneumàtics, Membat, i en la venda en línia a través de yofindo.com.

Ahir dilluns 16 de juny del 2014 es va tancar la compra dels dinou centres que tenia l’empresa AUTOEQUIP. Amb aquesta operació, RODI MOTOR SERVICES aterra a noves poblacions on fins ara no era present com ara Sant Feliu de Guíxols, Santa Susanna, Vilassar de Dalt i Olot, a més de reforçar la seva presència a la ciutat de Barcelona amb quatre tallers mecànics addicionals. Després de l’operació, RODI MOTOR SERVICES assolirà una facturació global de 190 milions d’euros, amb una plantilla de més de 1.000 professionals que prestaran servei a més de 500.000 clients.

RODI MOTOR SERVICES és líder del sector a Catalunya, Aragó i els Illes Canàries, després de l’adquisició el passat 28 de febrer dels catorze tallers de reparació d’automòbils de la cadena “El Paso”, líder a les illes. Addicionalment, està immersa en un procés de renovació d’imatge i de marca a tots els seus tallers Rodi que va començar el passat mes d’octubre i que es preveu que acabi al final del 2016. A dia d’avui, aquesta renovació ja s’ha fet a més de trenta centres. La renovació de marca respon a la nova aposta de la cadena que evoluciona i s’adapta a les necessitats dels seus clients amb la incorporació de serveis de mecànica integral de l’automòbil.

Per la seva banda, l’anterior empresa propietària dels centres AUTOEQUIP centra la seva estratègia en els seus tres models de negoci actuals: Neumalia, Membat i yofindo.com. Aquesta empresa pretén seguir invertint en la seva pròpia marca de pneumàtics Membat, a més de donar a conèixer les quaranta noves mesures que arribaran al mercat al llarg dels propers mesos i que van ser presentades el mes passat a la fira d’Essen. Els nous models Intense i Potens han estat dissenyats per a SUV’s urbans i vehicles tot terrenys, mentre que el model Tough s’ofereix per a vehicles comercials. La marca de pneumàtics Membat ja és present a catorze països i pretén tancar el 2014 amb distribuïdors exclusius a més de vint i amb quinze noves mesures addicionals, dues d’elles de run flat.

Així mateix, també reforçarà la seva estratègia en el negoci en línia i la distribució nacional. La primera, gràcies a la venda de pneumàtics en línia a través del seu web yofindo.com, potenciant la xarxa de franquícies que avui en dia ja disposa de més de 600 talleres associats a escala nacional. Aquest web de pneumàtics pretén situar-se com el referent del sector, tot oferint un alt valor en atenció al client i adaptant-se a les necessitats actuals.

Dins del negoci de la distribució, pretén seguir creixent de la mà de Neumalia. En l’actualitat és la distribuïdora exclusiva de les marques Roadstone i Membat, mentre és manté a l’espera d’assolir properament nous acords amb fabricants asiàtics per tal de distribuir noves marques en exclusiva.